Bebek cildi çok hassas özellikle yenidoğan ken sonrası çok sorun değil ama ilk başta mutlaka sebamed yenidoğan şampuanı öneririm bende öyle aldım baya araştırdım pişik kremi mustela iyi diyorlar ama ben almadım Hametan diye bi krem var eczaneden alabilirsin daha etkili ve zararsız olduğunu söylüyorlar