zynpada Svg02 canım idari izindeyken okuldan çağırdıklarında gitmek zorunda kalabiliyorsun, o yüzden aslında ikamet dışına çıkmam yasak ama idaren ile konuşup bilgi verirsen bişey olmaz bence. Beni mesela ilçeden çağırdılar acil olarak gitmek zorunda kaldım
Aysee_35 Svg02 ben… 🖐🏻 Şırnakta görev yapıyordum 2 ay çalıştım sonra 24.haftada ayrılıp eşimin yanına geldim vana evime.. Valla cb nının bize yaptıgı tek doğru olan şeydi bu idari izin 😅
Morprenses Svg02 ben izne ayrıldım 26.haftada gittim ama geri geldim 😄 eşim çalışıyor onu tek bırakmak istemedim doğumu da çalıştığım yerde yapıcam annem gelecek yanıma
Svg02 Selser benim de pazartesi doluyor hocam. Ama idari izinli olduğumuz için il değiştirmek yasakmış diye duydum da herkes gidiyor dinlemiyor. Ben de gideceğim büyük ihtimalle
Derya2867 Ben 29 haftalık hamileyken izin almıştım kasım sonunda şu an 36 haftalık hamileyim memleketimdeyim oh miss 😂
Selser Svg02 göreve ihtiyaç halinde çağırılabilir diye bazı idareciler zorluk çıkartabiliyormuş hocam. Ama çok saçma maalesef, olmadı söylemeyin memlekete gittiğinizi
Derya2867 Svg02 izne ayrılmayı hiç istemiyordum sözleşmeli öğretmenim doğum öncesi izni doğum sonrasına aktarmak istiyordum ama 27 haftalık hamileyken korono oldum tek başıma yaşıyorum eşim memlekette özelde çalışıyor gözüm korktu izne ayrıldım
Svg02 Selser evet hocam öyleymiş. Bizim lojman okulla dip dibe o yüzden mecbur anlayacaklar gittiğimi. Ama müdür kendisi söyledi zaten ben görmedim bilmiyorum bir şey olursa bütün mesuliyet sana ait diye.
Svg02 Derya2867 Anladım geçmiş olsun. Şimdi rahata kavuşmuşsunuz çok şükür. Bebeğinizi sağlıkla alın inşallah kucağınıza🙏 bir sorum olacak size. 32. Haftada doktor raporu verirken okula yine dilekçe yazdınız mı
Selser Svg02 müdürünüz öyle dediyse içiniz rahat olsun hocam. Açık açık gitme diyenler yaratır. İçiniz rahat olsun
Morprenses Svg02 dilekçe yazdım raporla beraber okula verdim ama önce whatsapptan gönderdim elden geç verdim. Dilekçe yazılması gerekiyor internette örneği var
Svg02 Selser bizim okuldan bir hocamız geçen sene öyle yapmıştı. Sıkıntı olmuyormuş ama müdürden müdüre değişebilir belki de
Svg02 Morprenses 24. Haftada hem dilekçe hem Dr raporu 32. Hafta ve dogum sonrası izin için sadece Dr raporu göndernler varmış hocam da o yüzden sordum
sdymtl 24ten 32ye kadar idari izin durumu hala var mı? Benim nisana gelecek 24. Hafta da isteğe bağlı mı almak ya da çalışmak?
Svg02 sdymtl var hocam. Istege bağlı diye biliyorum ama bir arkadaşımız da yazmış buraya böyle bir hakkı olduğu halde izin vermemişler 😒
Gizmo90 Çok elzem bir şey olmadıkça çağırmazlar hocam. İdareniz ile görüşün anlayışla karşılarlar zaten öğretmenseniz ( idareci değilseniz) yerinize görevlendirme verileceği için bir sıkıntı olmaz. Ben görevlendirilen öğretmen gelene kadar beklerdim açıkçası.
Ogretmen_1 Benimde 24.hafta sömestra denk geliyor ben bayburttayım eşim istanbulda dört gözle 24.haftayı bekliyordum ancak bulunduğum mem izin vermiyor 24 te idari izne ayrılmama. Çok uğraştım sendikaya felan üye oldm hakkımı kullanayım diye ama hiçbir şekilde izin vermiyorlar.