Bizde de kan uyuşmazlığı var. 7+4 ye ilk kanamayı yaşadım. Kan uyuşmazlığı işin iğne vuruldu progestan kullanmaya başladım kanamam bi hafta kadar azar azar devam etti ve bebeğin tutunmayı bırakmaması için bi iğne daha vuruldu ama şükür kötü sonuçlanmadı içini ferah tut bi problem olmaz. Artık her şey ileri seviyede hemen çözümü bulunuyor Allah’ın izniyle