elaweannesi Derya2867 modelini bozma kuzum weririm inşallah ya aldığımız gibi napalım bebişler sağlıklı olsunda gerisi boş
FatihBatur elaweannesi ben ilk doğumumu sezeryan oldum normal doğum diye hazırlandım ama oğlumun kordonu cok kısaydı nst de kalp atışları düşünce acil sezeryana aldılar
nurdgnn elaweannesi Bende çok korkuyorum birde 40 li haftalara kalmak beni ürkütüyor 36 da böyle kalitesiz uyku yaşıyorsam 40 li haftalara düşünemiyorum doktor sezaryan olursa 21 ocakta 38+5 de alabilirim ama daha önce olmaz dedi
elaweannesi nurdgnn bende ondan bazen Sezeryan düşünmüyorum değil erken gelsin hem göreyim hem kurtulayım diye 😂🙈
babyackgz elaweannesi bence cesaretini topla kendine inan ve normal doğum yap 🌸 gerçekten sonrası çok büyük rahatlık oluyor ben geçen sene normal doğumla kucağıma aldım kızımı
elaweannesi babyackgz ya ne bileyim zorlanma oluyor diyende oldu bende korktum bi an risk almıyım dedim Sezeryan oldun dedim normalde istiyorum bilemedim daha
babyackgz elaweannesi doğum işi biraz şans işi gibi nasıl gelişecek neler olacak asla bilemiyorsun iyice düşün hangisi senin için daha iyi olacaksa onu seç hakkında hayırlısı olsun sağlıkla kucağına al