Tostosunannesiii eymeninannesii peki şeker ölçüm çubuklarını insülin raporu cıkınca onlara ödeniyormu para ? Artık her hafta şeker cubuklarını 60 tl vermekten bıktım 🥶🥶💉💉 Öylw bişey duymustum galiba
eymeninannesii Tostosunannesiii rica ederim canım evet raporda olsa şeker ölçüm cubuklarina belli bi miktar ödersiniz
Tostosunannesiii eymeninannesii en azından bu kadar para ödemem ya bıktım artık valla 🤷🏻♀️ Tesekkur ederımmm 🌸❤️🌸
eymeninannesii Tostosunannesiii ayy senin az kalmış sağlıklı bi şekilde alırsın inşallah bebeğini kucagina
eymeninannesii Tostosunannesiii sizinki hangi marka ya bazen eczanelere fazla olan uclardan veriliyor hamile kalmadan önce sormuştum eczaneye öyle almıştım parasız