minikpandammmm 25arden ben de Seyithan beye gidiyorum çok memnunum.. doktor iyi ilgili biri. fiyatları da uygun .
Ipekgulll 25arden Seyithan bey nasıl acaba doğumu akdamarda düşünüyorum eğer bir sıkıntı olmazsa lokman hekime gitmek istemiyorum artık
minikpandammmm 25arden hayır ben 9 gibi evden çıkıyorum. 9 bucuk-10 gibi orda oluyorum genelde. 11de de orda oldugum oluyor.
Kinkof Ben gidiyordum canım cokta memnundum gayet iyi bir doktor akdamar hastanesinin fiyatida makuldu.. ancak ozel bi sebepten doktor degistirecegim gurcan beye gidecegim bakalim o nasıl olacak
25arden minikpandammmm Ben ilçeden gelecemde onun için soruyorum kusura bakmayın 10 gibi orada olsam randevu alabilirim yani
Kinkof 25arden bende caldiranda yasadim 2 ay sizi cok iyi anlıyorum gelmişken bütün herseyi halledio gitmek istiyor insan… erciş med tipa gittiniz mi orada iyi galiba caldirandaki arkadaslarim oraya gidiyor
25arden Ipekgulll Valla ben de bilmiyorum bir kontrole gittim ilgili bir doktor fakat doğumu orada yapan var mı hiç mi bilmiyorum
Ipekgulll minikpandammmm yok ama doğum ücreti ve muayene ücreti çok yüksek. Rahat değilim iki doktora gittim ama çok ilgili değiller rahat soru soramıyorum
Kinkof MelekAlyaM bende geçen hafta gittim gayey memnun kaldim gürcan beyden ona devam edecegim doguma kadar