Bende yaşamıştım hamilelikte kasıntı. Kollarımda bacaklarım da popomda oldu. Cildiye urtiger olmuşsun dedi. Halk adıyla kurdeşen. Bana losyon ve hap verdi. İkisinide 1 hafta kullandım kaşıntılarım geçti. Hap hamilelerin kullanabildiği bi hap. Centry ismi doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz