Simsim60 hiç korkmayin bende simdiki gebeligimde 12. Haftamda serklaj oldum içiniz daha rahat olacaktır. Keske benimde ilk gebeligimde kanamam oldugunda farkedilip hemen serklaj olsaydim malesef olmadi. Bol bol dinlenmeye kendinizi yormamaya dikkat edin geçmiş olsun.