[silindi] Nravc tabi ki benim de kahverengi kan geldi 3. ay gibi sonra baya 3 ay kadar kullandım şimdi rahim ağzı kalınlaştıığı için doktorum bıraktırdı ve ben ilk 200mg ile başladım sonra 100 e düşürük
Nravc [silindi] iyi bari ben biraz geç başladım 7. Aydayım ya ondan dolayı bir şey olur mu şimdi ilk aylarda kullanmak ayrı son aylarda kullanmak ayrı etkisini o yüzden sormuştum
Nravc dduygu1 bende öyle yaptım ilk baş kabataslak ittim korktuğumdan sonra içime sinmedi baya ileri ittim geri
Mavistez Nravc benimde 20 haftada verdi günde iki kere kullanıyorum bır haftadır karnımın altında batma ve ağrı vardı düşük kanama olmasın diye verdi