Melek__55 benim hep sol aşağıda ama hep bildim bileli aynı pozisyon da \ şu şekilde duruyor ama doğum pozisyonuna dönmedi bence yüzünü hala görüyorum ultrasonda bazen sağdan el mi ayak mı ne birşey fırlıyor çok acı veriyor 🏈 karnımda genelde şu top şeklinde aynı bnun tersini düşünün işte . Ne hareketler yapıyorum gram oynamıyor o yerinden hareketli allahtan , kordon dolanmasın da böyle oluyor diyen oldu bilgisi olan var mı