Elisaceren Merhaba Hanımlar, 34. Haftadayım 10 gün sonra 3. Doz aşım çıkıcak doktorum mutlaka ol en riskli dönemdesin dedi , var mı benim gibi 3. Doz olacak ?
aysenurtc Elisaceren 3. Doz olduktan 3 ay sonra covid oldum grip belirtisi var öksürük olmadı belki daha ağır atlatırdım bilmiyorum
Maaaile Ben doktoruma sormayı unuttum ben de 35 haftalik oluyorum yarin. Iki dozu hamileyken yaptirdim.
ozgese-s 3.dozu yaptırdım diğer ikiside gebelik sürecindeydi benim doktorum mutlaka ol dedi sadece kolum ağrıdı başka bi yan etki görmedim 🤷♀️
Amorfati23 Zuleyhakazan aaa neden öyle dedi ki çok sıkıntılı bi dönem ve fena arttı vakalar… Ben 14.hafta da oldum doktorum bi sürü gebe hastam oldu ihmal etmeye gelmez dedi 🤕 2.dozu da 24.haftada olcam inşallah
Zuleyhakazan Amorfati23 ilk iki dozu ben hamile kalmadan önce vurunmustum bi 3 .dozum kalmıştı doktor onuda vurunma gelişim aşamasında belki sorun olur dedi vallaha bende anlamadım 😔
bb000 Elisaceren ben oldum 3.asimi 33.haftamdayim şimdi, sanırım 31in sonuna doğru oldum. Hiçbir yan etki göstermedi biontech oldum yine, iyi ki de olmuşum diyorum çünkü sayılar o kadar hızlı artiyor ki çok korkuyorum zaten aşı en azından bir nebze içimi rahatlatiyor
Elisaceren bb000 aynen öle sadece doguma az kaldı insan bir tereddüt ediyor fakat covid olmam daha riskli tabiki 😌
Omerinannesi3223 Elisaceren hatta bana şunu dıyordu 5. Cıksa olurum tavsiye de ederım dedı pazartesi gıttım ucuncuyu olayım mı dedım daha degıl dedı
charlottececi Elisaceren ben olcam. Suan influenza pozitif ciktik (domuz gribi) atesim dusmuyor. Parol iciyorum 1 saat sonra yine 38 bu bile boyleyse covid olsam napariz. İyileseyim hemen olcam ☺️