Esrasenturk8 Ebru-Budak bi kaç tane kullanıyorum. Youtubeda videoları olan bi doktor var kağan ismi görmüşsünüzdür. Tamamen kesince ya da kesmeye calısınca hamilelerin canı daha cok istiyor hiç olmazsa bi iki tane iç dediğimizde kendiliğinden bırakıyolar diyor
Esrag35 Ebru-Budak maalesef 8.aydayım bırakamadım devam allahım sağlıklarına bişey olmasın bebişlerimizin 😢
gulin-35 Ebru-Budak ıkı hamılelıgımde de hıc bırakamadım malesef sukur ıkısınde de bır problem yok ama bızde yok sızde de olmaz anlamında soylemıyorum ne kadar az ıcıebılırsen ıyıdır
Nazliii-34 gulin-35 Allah’a bırakınca herşey olur sigaradan sigarasız kendini sıktıkça bebek daha çok sıkıyormuş
gulin-35 Nazliii-34 tabıkı de hıc sıgara ıcmeyen ınsanların bebeklerınde de problem olabılır allh bılır orasını cok stres yapmadan bırakamadım bırakamadım dıye devam etcen alısmısız bır kere kolay olmuyor kesıp atmak