Ozlem0133 Kizlar Mersin’de oturuyoruz Mayıs sonunda bebeğim doğacak kışlık kalın kıyafet almalıyım yazlık mi
Lulikli Ozlem0133 bence kışlık bir şey alma canım. Yenidoğan bir kç tane uzun kollu alabilirsin evin serin oluyorsa. Olmuyorsa onu da alma kısa kollu askılı al her şeyi gerekirse zaten üstüne müslin, battaniye örtersin penye ince hırkalardan giydirirsin kurtarır
MerveeD Ozlem0133 benımde 10 mayıs 19 mayıs arası bızde mersındeyiz penye türleri almayı düşünüyorum cok kalın almayacağım yınede ıkı parca fılan alırım
aysnrsvs Ozlem0133 kalın kışlık şeyler almayın Mersin’de sıcak şehir ilk 1 ay belki uzun kollu giyer sonra kısa olur büyük ihtimalle benimde Mayıs başı doğumum nasipse ☺️
Elaaa78 Bnmde nasip olursa Mayıs sonu bende hep penye tulumlar aldım çok kalın kışlık şeyler almaya gerek yok bncede
Kelebekk-0307 Bende Mersindeyim nisan 7 görünüyor doğum ama erkende gelebilir ben karışık aldım ve çoğu şeyi büyük aldım hemen büyüyorlar zaten bence karışık alın sıcak olsa dahi bebekler ilk aylarda üşümeye devam ediyor hemen yaz moduna geçemezsiniz
elifinilki27 Ozlem0133 Bizde yazlık bir bölgede oturuyoruz Allah’ın izniyle Nisanda doğum olucak karışık almayı düşünüyorum bende çok kalın birşey almayı düşünmüyorum
Aysu123cicek Ozlem0133 canim bende sejin gibi mayis somdu dogum yapicam yazlik aldim kislik sonra alicam cunki com hizli buyuyorla tam zamaninda laicam ustine gore hemde onla beraber akisverise cikmam heycanli olur
Serapcemre Ozlem0133 canm ben 20yıl mersinde yaşadım mayıs sonunda dogcaksa eğer kısa kollu cok al ama tulumları uzun kollu al bazen esinti oluyor üşüyeblr :) evin içi sıcak olur zaten kısaları giydirirsin kalın alma ben kızımla hazıran basında gittm 3aylıktı hava miss gibiydi