AysenurSerinn yok canım korkma. Annem kardeşime hamileyken 3 hastane gezdi, üçü de kürtaj ol kese boş dedi. 4. Hastaneye gittiğinde manyak mı bu doktorlar işte bebek dedi doktor, kardeşim 10 yasında suan 🤭 he ayrıca hamilelik ilerleyince pembemsi, kırmızı, kahve tonu ne olursa olsun sakıncalı, ama suan erken. Bende olmadı ama bazılarında yerleşme kanaması olabiliyor, bende kanama değil de yerleşme ağrısı olmuştu.