Kızlar 37 haftalık gebeyim ama gelişim geriliği var 34 e uyumlu Bi bebek bebeğim. Kilosu 2.362 çıktı 1 haftada 60 gram almış sadece kilo almıyor. Suyumda azalmış iyice doğuma kadar yeterli ama yine de az dediler. Bugün detaylı ultrasonla baktılar raporda nukal kord izlenmiştir yazıyor doktor sıkı takibe aldı kontrolüm 4 güne düştü. Bunun ne olduğunu sorduk ama doktor 3 bebekten 1 inde görünür bu dedi başına böyle bir şey gelen var mı? Allah korusun başka bir doktora daha mı gideyim bilmiyorum şu anda 🥺😔 çok korkuyorum bir şey olur diye 😔