Merhaba Hanımlar, tam olarak 19 haftalık hamileyim. Eskiden de göğüslerim zayıf olmama rağmen büyüktü ve bu durum gebelikle birlikte, bildiğiniz üzere daha da gelişti. Ancak son günlerde özellikle sağ göğsümde ciddi bir sızı ve ağrı var. Erken süt gelmesine sebep olduğu için masaj da yapamıyorum ancak bastırınca iyi geliyor gibi. Bu durumu yaşayan var mı? Geçmesi için neler yaptınız? :)) Cevaplar için şimdiden teşekkürler.💐