Ysgl26 acı yiyince hıçkırabiliyormuş, geçen acı şalgam içmiştim 2 3 saat sonra hıçkırmaya başladı. Yani boyle hareket etmiyor kolunu başini bacagini oynatmiyor o hareketlerden farkı karnımda zıplama degil de ayni bizim hiçkirmamiz gibi bi sıçrama oluyor ard arda.