Meryemim Troid hastasıyım 7 haftalık hamileyim tsh 0.5 .benim gibi olan arkadaşlar varmı çok tedirginim
Esra___ Meryemim benim en başından beri 0,020-0,055 arası gidip geliyor normal diyor 2 ayrı endokrine gittim tabi t3-t4 de önemli
Gnsll Bende haşimato var hamıle klmadan once 8,5lardaydı ılaca basladılar sımdı 3-4 gun once tahlıl yaptrdım 0.56 falan cıktı doktor olması gerekene dusmusuz ılacın dozuna devam dedı bence normal sonucun hamılelıkte prof bana normal dedı sıkıntılı degıl sonucun
Meryemim Doktorumu aradım o da normal dedi.ilk 3 ay zeka gelişimi için troid hormonları çok önemli diye evham yapıyorum.