👋🏻
Doktorum şeker yüklemesi adına 3 gün açlık tokluk şekeri ölçmemi istedi.
Tokluğu yemekten tam 1 saat sonra ölçüyorum.
Örneğin açlık 39 tokluk 43. Bu normalmi? Bilen varmı?
Hatta bazen açlık şekerim tokluk şekerimden yüksek cıkıyor. Nasıl oluyor bu?