Aycatasdelen günde 1.5 2 paket içiyordum ama düşününce vicdan yaptım bıraktım içimde bir can var sonuçta dedim ona bunu yapmaya hakkım olmadigini düşündüm ve biraktim ikinci gebeligim ilkinde de bırakmıştım doğumdan sonra tekrar başlamıştım bianlik inatla insallah bu sefer de baslamam. Çerez sakız meyve ile ötele sigara saatini bide hobi edin kendine kafanı başka şeylere yor bırakırsın insallah biraz irade meselesi🙏