SuperMomm İsteğe bağlı sezeryan olan arkadaslar sezeryan tarihinizi kaçıncı haftada aldınız? 35+6 dayım muayeneden geldim ama konusamadım doktorla ne istediğimi bilmiyorum cok korkuyorum ☹️
cerenmina SuperMomm bence çatı muayenesine kadar bekle. Ben de senin gibi çok kararsızım. 36+1 haftaligim. Hafif sancim da var. Haftaya salı doktorum çatı muayenesi yapacak. Cok şükür bebeğim de kanala doğru dönmüş tersti çünkü. Korkmama rağmen çatıya göre karar vermeyi düşünüyorum.
whitedream SuperMomm isteğe bağlı sezeryan için gün aldık 38+1 e verdi doktor korktuğum için normal istemedim tabi her şey normal gidiyoken 37+2 de suyum geldi 1 ocakta doğum yaptım spinal sezeryan oldum
Yesimmira34 whitedream sezeryan için hangi tahliller istendi bende istege baglı sezeryan olcam suan 34 haftalıgım bu ay doktora gıdıcem
whitedream Yesimmira34 kan aldılar ama hangileri için alındı hiç bilmiyorum sormadım ben acil gittiğim için yarım saate girdim o anki telaşeden hatırlamıyorum 😅