Benimde eşim pazartesi rahatsızlandı salı beraber teste gittik o pozitifti ben negatif 24 haftalıgim ilk gün sakındim kendimi ama sonra saldım Allah’a şükür bugün 7 . Gün ikimizde iyiyiz ben hiç takmadik kafaya vitaminlerimi aldım eşime de hep ıhlamur filan çorbalar yaptım ona da çok vitamin verdim 3 günde kendine geldi tahminimce negatife de döndü artık