poyrazinannesi1 sizin gibi bilinçli kontrolünü aksatmayan gebe olsa herkes keşke… siz sıkı kontrol altındasınız zaten , bir aksilik olunca doktorunuz da demiş hemen müdahale eder testi yaptırır bunda sıkıntı yok
ama bazıları takmışlar at gözlüklerini, cahilcene, şeker yüklemesine ikili taramaya bir muhalefet durumu yaratmaya çalışıyorlar konu hakkında bilgileri sorsan sıfır,, bilimsel bir dayanakları olmadığı gibi ,, diğer hamilelerin de psikolojisini bozup onları hatalı yanlış yola yönlendiriyorlar