HappyMomeBaby Merhaba persembe gunu 6+2 olcaz inşallah kese ve kalp atışını duyar mıyım bu haftada duyan varmı
Btlsa HappyMomeBaby ben 6+1 de kalp atışını duymuştum. Ama kimisi geç duyuyor o yüzden keseyi kesin görürsünüz fakat kalp atışı duyulmazsa telaşlanmayın