Asel2520 ecemnas88 ilk hamileliğimde yaşamıştım hep sıkıntılı geçti son haftalar bebeğimin kilosu hep gerideydi yediklerim bana yaramış doktorum yatış verdi serum ve ciğer geliştirici ile 38 haftada doğum oldu yoksa 34. Haftada alacaktı
Akturk ecemnas88 bende de vardı 2 hafta geriden geliyor dedi en son kontrolümde toparlamıştı çok ileri derece değilmiş. Aslında bir iyi yanı var ciğerlerini düzel geliştiriyor demek ki sorun yaratma dedi zaten doopler bakılıyor plasenta ile bebeğin ana damarlarına onda sorun yoksa besleniyormuş
Azra1818 Benimde öyleydi 30dan sonra bebegim gelişmedi hastanede yattım çıktım sonra birden kanamayla dogum gerçekleşti 36 haftada doğdu ama 33 ile uyumluydu gelişmedigi için çok dikkat etmek gerekir
d5glc Azra1818 Bende yarın 36 oluyorum aynı sorun bende de var bebeğin suyu azalıyor diyor. Muhtemelen bir iki güne alacağını söyledi. Yarında gün verecek duruma göre. En son baktığında bebek 2500gr di. Küveze girer mi bilemiyorum çok stresliyim