gamzeyalcin Canım foruma girdiğinde sol üstte üç çizgi varya ordan kendi adının yazdığı bölmeye giriyosun gamzeyalcin yazıyo ya mesela oraya. Tıklayıp profil diyorsun, Ondan sonra önüne açılan sayfada görüyorsun zaten profilinin olmadığı yuvarlağı. Oraya tıklayıp karşıya yükle deyip istediğini seçip yüklüyorsun. Nası anlattım bilmiyorum ama umarım anlatabilmişimdir😂❤️