Busrak evet cankm 1-1.5 ay önce kadar gittim çok güzel ilgilendi, anlattı ve raporu hazırladı. Bi sıkıntı yoktu çok şükür. Geçen haftada kendi doktoruma gittim. sevil hanım 28. Haftaya kadar tekrar gelebilirsin kalbini inceleriz istersen yine demişti yarın yine gidicez hatta. seninde guatr ve böbreklerine bakıyo ☺️