Mikmikbuk Kızlar benim doğum teminatsız karma allianz sigortam olacak, gebelik kontrolleri bu sigorta üzerinden yapıyomusunuz? Gebelik rutin kontrolleri doğum sigortası yoksa da karşılar mı?
Zmervetk Mikmikbuk rutin kontroller muayeneden sayılır. Sayısı kadar doktora gidebilirsin ama istenen her tahlil(gebelik için özel olanlar mesela şeker yüklemesi, tarama testleri,nst) bunları hep cebinden karşılarsın
grafikeranne Allianz uygulamasını indir giriş yaptığın zaman zaten sana kalan haklarını neleri kapsadığını gösteriyor
Mikmikbuk aysefatma12 Evet gebelik olarak ilk başta girildiği için galiba karşılamaz, gebelik dışı bi neden yazdırırsak kadındoğuma belki karşılaR.
rengarenkduduv Tamamlayıcı Allianz sigortam var ve rutin gittiğimiz gebelik doktor kontrollerini karşılamıyor. Onun için 1 yıl bekleme süresi var.
Ysgl26 Gebelik kontrollerini kapsamıyor. Doğum teminatınız olması lazım onun için. Muayene formunda gebelik yazdığı an sigorta kapsamından çıkıyorsunuz
Zmervetk Mikmikbuk aynen öyle ama onu da doktor kabul etmez. Ya allianzla görüşüp doğum kısmını ekletmeniz lazım. Çünkü doktor doğum takibi yaptığı için gebelik harici birşey yazamaz. Sağlıkçı olduğum için de biliyorum bu durumu. Yani bir mide bulantı önleyici ilacı bile sana verdiğini yazsa mesela tanıya gebelik yazar
Mikmikbuk Zmervetk dediğiniz gibi bi durumumuz var eşimin şirketi öss ye doğumda ekleyebilirmiŞ, ama ben onunda şartı oluyo 15 ay öncesinden hamile değilsen kabul ediyor diye biliyorum. . Belki doğuma yaramazsa rutin kontrolde işe yarat doğum paketi olursa😀