Slnn1122 bence de çok erken eğer rızkınız yoksa bıraz daha ılerı verebılırsınız ınanın çocuk 40. Haftada bıle anne karnında alması gereken şeyler var . En azından bır hafta daha bekleyebılrısınız . Ve sancı cekıldıkce süt kanallarınız dolar. Çünkü Rabbım öyle yaratmış annelerı . Nst ye bağlanın bır bakın hafıf bır sancı gelenle başladıysa o zaman gırın sezeryana bu benım sahsı düşüncem karar sızın elbet