gamzebella ben 2 defa çektirdim ilki 20haftalıkken Op. Dr. Mustafa Balık (Sultangazi-bahat hastanesi) 315₺ (dışarıdan gelenler 400₺ civarı ödüyor). Bir de yeni bir sorun oluştu ve kontrolümde dikkatli gözle farkeden Mustafa Balık beni perinatolojiye yönlendirdi Kanuni sultan Süleyman hastanesine. 25 haftalığım. 2 hafta sonrasına randevu verdikleri için beklemeye dayanamadım ve Bahçelievler Memorial hastanesinde Prof. Dr. Cihat Şen’e randevu aldım. Aynı gün baktı 750₺ ödedim. Benimle 2 saat ilgilendi, aklımda soru işareti bırakmadı ve bu ultrasonların ne kadar önemli olduğunu anladım. Paradan kaçmamak gerek. Mustafa Balık çok iyi bir doktor ve 20. Haftada her şey normal seyrinde giderken 25. Haftada gelişmiş olması gerekirken gelişme göstermemiş bir durumu farkedip kesinleştirmek için bu yönlendirmeyi yaptı ve haklı da çıktı. Doktor ve ayrıntılı ultrason çok çok çok önemli. İhmal etmeyin, neyse parası verin. Bu iki isme çok güveniyorum. İşinin ehli.