38+4um bugün devlette doktora girdim nst bağlandı bsey çıkmadı bebeğin kilosunu çok ufak dedi bizde özel e gittik arkasından orda muane etti 3cm açıklık var dikkatli ol dye saldı özelde yapmak istemiyorum dedim dye.ozelin nst sinde 7tane sancım çıktı. Sol bacağımi toplayamiyorum. Açıklık var mı dye baktiktan snra sancilarim çoğaldı