Öncelikle Selamunaleyküm canlar ankarada yaşayıp devlet hastanesine giden arkadaşlar devlet diyorum çünkü benim sorum 4 boyutlu renkli ultrason la ilgili özellerde yapılıyor zaten sanırım 20+4 haftalığım bende yaptırmak istiyorum yaptıranlar dan öneri istiyorum nerde yaptırdınız fiyat ne kadar kaçıncı haftanızda yaptırdınız 😉