Kizlat merhaba 2.5 yasinda oglum var 2 yasinda çiş eğitimi ermeye başladım hersey normal ilerken ken 2 gün kaka yapmayınca lazimligina kaka yaparken yere düştü ve taş gibiydi odur budur kakasını beze yapmak istiyor beez bağlatiyor bende sıkmak istemiyorum bağlıyorum kaka yapacağı zaman normalde hergun sabah kaka yapan bir çocuk bir gün yapmayınca zorluk çekiyor ve kaka yapmak istemiyor artık kabiz değil aslında kaka geliyor ve gitmesini istiyor oda gaz ve sancı yapıyor her kaka geldiğinde ağlıyor rahatsizlaniyor bugün lavman verdik mecburi bu süreç beni çok yoruyor 14 haftalik hamileyim cok strese giriyorum onu öyle kıvranırken görürken ne yapacağım bilmiyorum