Zumrutkb Sedaengin53 çok güzel çok sevindim umarım hayırla sağlıkla gelir bebişlerimiz zamanında kavuşuruz
Hbbusra Sedaengin53 evet gerçekten çok iyi geldi ilk başta enfeksiyon olacak gibiydi ama alışınca çok rahatlattı
aysenozgor 12 haftalığım bende, ultrasonda rahim ağzı yine çok kısa göründü direkt başlattı doktorum riske atamam dedi.İlk gebeliğim 33 haftalık doğdu.çünkü gebeliklerimde hiç yerimde duramaaaaam bu kez duruyorum ama yine de kısaymış genetik sanırım🙈
Sedaengin53 aysenozgor yaaaa aynı haftadayız ne güzel 🥰 inşallah ikimizde güzel geçiririz hamileliğimizi☺️ Peki şey dicem ilacı kullanmaya başladım başlayalı biraz fazla akıntım olmaya başladı normal mi sizde de oluyor mu acaba çok sinir bozucu😅
nryalkn benimde kahverengi lekelenmem oldu die verdi doktorum ağızdan 6 saatte bir alıyorum hemen faydasını gördüm leke kesildi ama hala ayakta durunca ağrılarım oluyor bu yüzden sürekli uzanıyorum 5. haftamdayım bide covid olduk eşimle gerçekten çok ağır geçiyor meyve ev yapımı yoğurt ceviz muz uğraşıyoruz bebeğimizi korumak için
Sedaengin53 nryalkn çok geçmiş olsun ya sizin de daha yeni bebiş ayrı bi özen gösterip dikkat etmeniz lazım 🤦🏻♀️ Zor valla bünye zayıf olunca hamilelikte hemen kapıyor insan. Bol bol dinlenin sizde en kısa sürede atlatırsınız inşallah bebişle🌸
Tazeanne0134 Sedaengin53 evet benim ilk hamileliğim de olmuştu ama benim idrar yolu enfeksiyonum olduğu için bide tedbir amaçlı vermişti şimdi 2.ye hamileyim 19+5 haftalık gecem hafta oğlum çok hastaydı sürekli kucağımdaydı çarşamba günü dra gittim rahim olması gereken yerde ama bebek kasıkta o yüzden ağrı yapıyor çok dikkat etmen lazım ağır kaldırmaman lazım ilk doğumun da sezaryen olmuş erken doğum yaparsın dedi bende her gün elimden geldiğince ayaklarımı da belimin altına da ayağımın altına yüksek tutup uzanıyorum zaten bunu da daha çok eşim varken yapıyorum çünkü oğlum asla müsade etmiyor 🤷🏻♀️ beni yatarken görmediği için hasta gibi vs ama şuan düşük tehlikem vs yok bakalım ilerleyen haftalarda ne olacak seninde normaldir dr tedbir amaçlı vermiştir çünkü olsa söylerdi canım emin ol buna kafana takma üzülme belli ki ilk gebeliğin
Sedaengin53 Tazeanne0134 evet ilk gebeliğim o yüzden en ufak şeyi kafaya takıyor insan acaba bişey olur mu olcak mı vs 🥲 aynen çok kasık ağrım olduğu için tedbir amaçlı verdi. Kasık ağrılarım azaldı ama bu sefer akıntı yaptı bende fazlasıyla oda rahim duvarı kalınlaştıkca normalmiş heralde
aysenozgor Sedaengin53 ben fitil olarak kullanıyorum gece yatmadan önce ve sabah tabii ki geri gelen bir kısım oluyor ama mecbur 🥺Oğlum 2 gün küvezde kaldı içim gitti yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum 🙈
tazebiranne_hg04 Sedaengin53 ilacı kullanırkende adet olacakmış gibi ağrı yapıyor bende düşük tehlikesinden dolayı kullanıyorum ağırlarım azalmadı diye korkmayın yani
Sedaengin53 aysenozgor Allah korusun , içini ferah tut pozitif ol, hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle. Sen önlemini aldıktan sonra 🌸🙏
Zilananne Sedaengin53 Benimde düşük tehlikem olduğu için kullanıyorum kullan bence ihmal etme fitil şeklinde kullanıyorum ben