Superisi_34 Ben az önce geldim hastaneden 30+2 1800 kg boy 42 cm biraz önde kilomuz dedi bizim ki önde ise sizinkide normal bence. Ayrıca kiloya takılma bu haftadan sonra asıl kilo almaya baslayacak İnan kilolu olması demek doğumun zor olması demek 🤦🏼♀️
Gulsum_96 Superisi_34 Hayır canım bende önde gitmiyor. Son adetime göre gidiyor.Bebeğin kilosu boyu ve sıvısı iyi dedi. Ancak doktor bebeğin karın bölgesinin vücuda nazaran küçük kaldığını söyledi. 2 hafta sonra gel yine bakarız dedi. İnternetden araşdıyorum bir şey bulamadım bu konuda.