Kumsal20 bana doktorum aynen şöyle dedi canım. Vücutta insülin direnci yüksek çıkarsa ya da şeker yüksek çıkarsa spermlerin rahimde tutunmasını engeller bu yüzden şeker ilacı kullanacaksın demişti. Ben 1 senedir kullanıyordum bu hafta bıraktım diyetisyene başladım 😊