Seydadilek26 Yarın sabah yatisim yapılacak kızlar suni sancı verilecek doğum başlatılacak. Doguramiyorum diyen herkes doguruyormus totem tuttu bendede darısı doguramayan herkesin başına insallah 🤣🤣🥰
Elifinannesi_ Seydadilek26 ay nasıl sevindim. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah canım darısı başıma sjsjs 😂
Mavibeyaz25 Seydadilek26 doktor bekletmedi mi bende 38+0 ım cuma suni sancı verilecek planlı sezeryan gibi. Benim bebeğim artık kilo almıyor haftasından geri o yüzden suni sancı verecekler.
Seydadilek26 Dilanalp tutar tutar az daha bekle 🤣 amin cumlemiz sağlıcakla alalım kucağımıza hayırlı vakitte insallah canım 🥰🙏
Seydadilek26 Ergvn riskli gebelik olduğu için beklemedi şuan dogumhanede yazıyorum hatta sancımi çekiyorum 😊