dilarakocc bende çok sakarım emin ol ya göbeğimi bir yere carparım ya bişey düşürürum Allah’a şükür bişey olmuyo doktora kaç kez sordum aşırı şiddetli bir darbe almazsan sorun olmaz dedi haftamız aynıymış zaten . Stres yapma o daha çok zarar verir minnoşa 🤗 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah annelik böyleymiş bende en ufak olayda kesin bişey oldu olacak diye korkuyorum elim ayağım birbirine giriyor ama dediğim gibi Rabbim mucize bir düzende yaratmış ufak tefek şeyler ile bişey olmuyo içindeki kese emici bir sünger görevi görüyor darbelere karşı onun dışında 7 kat deri ve kas kütlesi içindeymiş zaten yerleri rahat merak etme 😄