Mesgam Merhaba 25+4 haftalık gebeyim. Otururken ve uzanırken bir ağrım yok fakat yürümeye kalkınca sağ alt karnıma ağrı saplanıyor. Bunu yaşayan var mı aranızda?
Melisagncm Mesgam bende 24. Haftamdayim ayağa kalkarken,kalkınca benimde oluyor, birde yatarken dönmeye çalışırken falan neden oluyor hiç bilmiyorum
ressamistanne Melisagncm normal diye düşünüyorum karın büyüyor sonuçta ama kasılma falan diyorlar ya onla bu aynı mı acaba bilmiyorum.
ressamistanne Mesgam Melisagncm peki hareketleri nasıl? Benimki kız ve hareketleri cılızladı gibi öfff herşey çok zor
Melisagncm ressamistanne benimki erkek maşallah baya baya hareketli bazen güm güm vuruyor irkiliyorum çok Şükür hareketi varda hissediyorum ama her bebeğin karakteri farklı oluyor işte gün içinde hissediyorsan için rahat olsun