yuksell07 canım bende çok doktor hastane gezdim testler yaptırdım hiç bir doktor bişey bulamadı bi sebep sunamadı bize deli koyun gibi gezdik durduk Ali Fuat bi kaç vitamin balık yağı folik asitle vücudumu hamileliğe hazırladı ardından klomenle hamile kaldım ben hamile kalınca ultrasonda rahmimin kalp şeklinde olduğunu gördü bu rahim şekli düşüğe sebep olabilir dedi ve inanır mısın bir sebep söylediler artık diye biz mutlu olduk kim ne olumsuz bişey derse desin toz kondurasım gelmiyor adama çok iyi hazırladı beni gerçekten ben şuan 25+4 teyim çok şükür bütün değerlerim iyi şeker yüklemesi yapmadı kan ilacı bile kullanmıyorum ben hala