Kele-bekler1 Benim 6+1′de hicbri sorun yokken birden kanama boşaldı adet gibi. Hemen acile gittik. Muayene de kalp atışı 70-80 çıktı. Doktor henüz erken olduğu içinde olabilir 1 hafta sonra tekrar bakalım ama medikardik görünüyor dedi. Düşük önleyici vurdurdum. Oksapar 4000 başladık. Sonrasında günlük ped dolduracak şekilde kanama kırmızı, kahverengi devam etti 10 gün. Kontrole gittik ancak yine 60-70 arası idi kalp atışı.
30 Mart’ta sabah yine kanama ile uyandım. Öncesinde gece göğüs hassasiyeti vs yok olmuştu. Bu sefer hastaneye giderken hafif kasık ve bel ağrısı başladı. Gittiğimiz de kalp atışı yoktu. Renkli ultrasona girdim orda da kalp atışı yok denildi. Devlete gittik orda da muayene ve ultrasondan sonra aynısı denildi. İstersen bir hafta dur istersen kürtaja alalım denildi yine. Ağrıdan artık oturamaz olunca anestezi vs olmadan devlette kürtaja girdim. Özelde anestezi altında yapılacaktı ama geri donemeyecek kadar ağrılar artmıştı.
30 Mart’ta kürtaj yapıldı. 1 hafta sonra filan doktorumla görüşmeye gittim. Kendimi hazır hissedersem 2.adette tekrar transfer yapabileceğini söyledi. Eşimde beklemek istemedi. 5 Haziran’da ikinci transferi oldum. Bu sefer ilaçlara ek Omegaven+izotonik tedavisi aldım transfer önü başlayıp 8.haftaya kadar. Ekstra birde haftada 1 proluton Depot yaptırıyordum yine 6+1 de lekelenme oldu 1 ay progestan iğne başladım 100 mg.