Bizim hareketler çok az. Zaten çok hareketli değildi baştan beri. Bu hafta iyice azaldı. Tam diyorum gidip baktırayım 1-2 tekme atıyor. Saatlerce hiç kıpırdamadığı da oluyor. Akşam vakti azcık hareketleniyor o kadar. Geçen hafta doktora da söyledim nst de normal çıktı. Sorun yok dedi.