Saliha16 evet cnm doğru diyorsun bazıları gerçekten abartiyo ve insan halile korkuyo birde ilk olunca ama hiç kimsye bakmıyorum inanıyorum herks normal doğum yapıyor ve bazısı doğum hikayesini yazıyo çok güzel geçti dogmum filn diyolar içim rahatlıyor ve böyle güzel yorumlar görünce rahatlıyorum korkularım azaliyo 🙂❤️🥰