Sedaa60 Merhaba arkadaslar 29. Hamilelik haftasinda olanlar gecirmis olanlar nasilsiniz nasil hissediyosunjz? Benim bebegim hep sag tarafta elimle konunumca sertligini hissediyorum bu haftaoarda normalmi.
RedFlower Sedaa60 29 haftalık olduk tam. Benimde tekmeler hep mideye doğru bu aralar. Bel ağrısı dışında bi sıkıntım yok. Hissetmiyorum bile o kadar ağırlaşmadım bu hamileliğimde.
Dmteyll Bende 29+3üm genelde geceleri sol tarafimda sertleşiyor dokunduğumda o kadar sert geliyorki elime. Son 1 aydir aşırı bel ve bacak ağrım var sadece arada da mide bulantisi o kadar