Burcu-10 Merhaba kızlar bugün sağlık ocağında bebeğin aşağıda olduğunu erken doğum riski olduğunu söyledi ebe dikkat etmem lazımmıs bu durumu yaşayan var mı ?
Mrv1007 Burcu-10 doktorunuz bu konuda ne diyor acaba? Kaçıncı haftanızdasınız? Bebeğin aşağıda yukarıda olmasını bilemiyorum ama benim doktorum kontrolde rahim ağzı uzunluğunu ölçüyor, haftamıza göre iyi mi değil mi yorumluyor
Hilalsabo Burcu-10 en basından beri öyle denildi bana hatta benim kese etrafında kanamam da olmustu su anda 32. Haftadayım bi sıkıntı olmadı sukur
Ozlem2904 Burcu-10 kac haftaliksiniz bilmiyorum ama uzanin bolca fazla yurumeyin. Bebek gelistikce yukari dogru cikiyor ilk 20hafta cok onemli dikkat edin ama stres yapmayin :)
Gunce35 Burcu-10 benimde karnım çok aşağıdaydı. Çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı. İçinizi ferah tutun 🤲🏻
Baldandamla Gunce35 Merhaba doktor söylemedi böyle bir şey ama bende bebeğin aşağıda olduğunu düşünüyorum hareketlerini hissetmeniz zaman aldı mı yada nerede hissediyordunuz
Zmervetk Burcu-10 ilk baştan beri böyleyse genetik de olabilir. Kendi takipli doktorunuzla konuşun. Hareketsiz kalmayın ki bebeğe kan akışı engellenmesin. Ama eğilip kalkma çömelme pozisyonlarından sakının.