Mormenekse34 Sanki bi gıdıklanma hissettm az önce, aralikli birkac kez oldu gaz gibi degildi degisikti Bebegi hissetmek icin erken mi, ilk gebeligim❤
dml33 Mormenekse34 bnde hissediyorm hafif hafif sanki gidiklio gidio 😅🤭karnımı kasiyasm gelio dokundukca
Kbrbrhnn eso14 Yaa nasıl bir şeydii hissettiğiniz 🤭 Biz de 16′ncı haftaya bugün girdik ama şimdilik bir şey hissetmiyorum ama heyecanla bekliyorum 🤲🏻
eso14 Kbrbrhnn nasıl anlatsam canı. Sana. Bağırsak hareketi gibi değildi. Zaten anlıyorsun. Pıt pıt şeklinde attı elimi koyduğumda hissettim. Ama yani bağırsak ve damar atması gibi değil. Sonra 19. Haftama kadar hafif hafif sırt üstü yattığımda hissettim. 20. Haftamın başında artık dışardan fark edebilir hale geldim. Ve artık daha sert hissetmeye başladım. Tekmelerini ayırt edebiliyordum. Şimdi 24. Haftamıza 2 gün kaldı. İnan bana gördükçe o hareketlerini tekmelerini çok mutlu oluyorsun. Yemek yerken kıpır kıpır yatarken de öyle. Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Kbrbrhnn eso14 Yaa gerçekten mii 🤭 Anlatılmaz yaşanır dedikleri bu olsa gerek sanırım, yaşamadan bilinmiyor. Rabbim hayırla sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize 🤲🏻