Arkadaşlar merhaba hamile olduğuma sevinemedim bile yorumlarınıza ihtiyacım var :) hamileliğimi erken kan verdiğimde öğrendim 25 ti betam sonda 3 gün sonra kan verdim yani bugün 171 çıktı herşey iyi güzel 2 gün kahverengi lekem geldi az az moralim çok bozuldu bugün doktora gittim işte hetşey için çok erken evet kimyasal olabilir dış olabilir sağlıklı olabilir bilemeyiz falan filan diyince modum çok düştü :(