Gzmhsyn Ne gecem belli ne gündüzüm ölcem galiba o kadar kötüyüm kızlar sürüp hayatta fayda etmiyor lansor hapım var doktor verdi korkuma içemiyorum bebeğe bisey olcak diye bana yardım edin hiç iyi değilim 32+4 haftalık bebiş
Hilalsabo Gzmhsyn aynı haftadayız benimde öyle oluyor artık dayanamıyorum soda bile iyi gelmiyor bir tek süt içersem biraz kesiyor o da soğuk olursa