Su an 30.haftamdayım. Kendımı iyi hissediyorum aslında ama bır yandan da korkuyorum. Yatak istiraatım var gebelıgımın başından beri. Sadece doktordan doktora cıkıyorum evden. Doktorum 34 e kafar tutalım dedı. Sımdı ben kuaföre gidip agda yaptıramam. Ee kendım de yapamam malum gobekten. Hiç degılse ustunu sirle alırım aynada altına da jilet vururu dıyorum. 32.haftamda doktor randevum var. Sizce ne zaman yapıyım bu işi? Korkuyorum bır anda bır sancı gelır bir şey olur dıye sonra dıyorum kı erken mı acaba ya dahada beklersek uzar o zamana 🤦🏻♀️ KıZlar helpp🤷🏻♀️