Gizoss006 Yesim numunede ki perinotoloji doktoru 2li tarama testi kötü çıkanlara bakıyormuş bana doktorum öyle söyledi cumhuriyet üniversitesine git kadın doğuma çık radyolojiden sıranı al dedi
Gizoss006 Yesim cumhuriyet üniversitesi ücretsiz canım medicanaya gidersen 500-550 ben özele gitmeye karar verdim gidenler cumhuriyet üniversitesi iyi değil dedi aklım kalmasın
Yesim Hmyrrr bide ben merkeze uzak oturuyorum 2 saat kadar Koyulhisar da oturuyorum git gel yapamam kadın doğum hemen radyoloji ye gönderir mi nasıl olur bilgin var mı
Hmyrrr Yesim radyolojıye gönderiyor ama ordan randevu alıyoruz. Hemen vermiyor ben 3 hafta sonraya alabilmiştim 2 sene önce kızımda. Yani her turlu tekrar gelmen gerekir. Yer varsa yapar ama zor ihtimal
Hmyrrr Yesim ben erken gittiğim için o kadar uzattı zamanı az olanlara daha erken vermeye calısıyoruz senın vaktın var demişti. Sen yıne de 2 hafta kadar erken git mutlaka.